Isnin, 12 Oktober 2009

Hmmm.. lamanya...

Rasanya lama sy tak sentuh ttg blog sy ni.. Maklumlah skrg ni IPGM IK ada masalah dengan Wireless, jd tak sempat le sy nk menulis coretan kepada kalian semua. Tapi skrg ni sy tak ada idea nk ceritakn bersama dengan awk semua kerana skrg ni sy terlalu sibuk sehinggakan aktiviti diri sy pun tak terjaga. Mana tidaknya, tanggungjawab yg sy pikul amatlah berat tuk menjaga kebajikan pelajar.
Namun, sy sedih dengan satu perkara ialah, sejak kebelakangan ini banyak sangat musibah yang berlaku ke atas pelajar IPGM IK. Misalnya, kematian, kemalangan dan sebagainya. Terbaru pula seorang pelajar daripada OUM telah meninggal dunia kerana kemalangan jalan raya. Sangat menyedihkan.. Mungkin ini merupakan ujian daripada Allah untuk kita semua.
Walaumacamana pun saya rasa bangga dengan pelajar di Institut ini sangat perihatin dengan masalah yang menimpa. Buktinya, hasil kutipan derma yang dikutip tidak disangka-sangka dengan jumlah yang ditarget. Terima kasih saya ucapkan atas keperihatinan kalian semua.
Insyallah lepas selesai urusan lain dan bila ada masa terluang, saya akan cuba untuk menulis lagi. Jadi mohon maaf ssgt. Sekian, terima kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mohon beri ulasan dengan cara yang baik, sopan dan berhikmah ya, terima kasih atas komen anda... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...